crazyebs

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emma, Bella och Sara - 16 augusti 2011 20:00

Hello nu är nån av oss tillbaka..sen i Juni.   T'änkte lägga in bilder och kanske videoklipp om det går och jag hittar några när vi 3 är med varandra en solig dag!<3

   Emma, Sara & Bella på JC och provar lite kläder!    Mittemellan LIND3X och Åhléns hade Emma lite kul 

   Första tältnatten hos mig-normalt för oss (Bella)    Emma tittar på Saras lilla kamera och Sara försöker göra mig rädd    Chipsen vi strävade efter att få..   Denna bild är tagen när Emma har åkt och jobbat.. men Sara ser ut som en Nallebjörn och är så söt så var tvungen lägga ut den   

 Innan Tranan gjorde jag Sara fin med en fiskbensfläta tror hon själv inte gilla den   Jag-så fin jag var! PS. Emma i bakgrunden,testar att inte ha den svarta under..   Emma och hennes kamera, hon blev lite blek av blixten fast jag redigera       I bilen påväg till Tranan..   Inne på Tranan satte vi oss för det var så jävla tråkigt, alla låtar var remix:ade Det var roligare att ta kort än att dansa satt och vila i typ ½timme sen dansa lite   Nu dansar vi lite till en bra låt som även var remix      Emma bytte skor efteråt från 14cm högklack till platta ballerina me rem 

   Saras småbrorsor Axel och Rasmus när vi grillar marsmallws :)   Sara och Emma den bästa bilden på dem <3   Lägerelden<3   Sara!   Emma och jag innan vi bada i Saras pool hos henne!   Emma i Saras gamla glasögon och bubbla ^^   Alla tre, Sara, jag & Emma i Saras gamla glasögon-snyyyyyyyggt!<3



Presentation


Två babes på 16 år och den tredje på 17år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards