crazyebs

Alla inlägg under november 2012

Av Emma, Bella och Sara - 15 november 2012 17:24

 

Musik videon som skulle komma snart, är inte helt klart det vi har är redan ihop klippt men vi har inget slut så nästa gång kanske vi fixar det    Men ni får inte förvänta er för mycket av videon vi är amatörer på att klippa filmer  Och jag har också en as bra ide till en annan musik video   Vi får väll se om Bella och Emma vill vara med    Jag saknar de små knasiga änglarna, jag var faktiskt nära att hälsa på Emma på hennes skola i tisdags men det blev inget   Men för min del är det i alla fall dags för att äta, men jag hoppas alla har det bra! Och om inte så har jag en teori att alla mänskor har ungefär lika roligt som alla andra under än livstid bara att vissa hitter lyckan när man är äldre och andra hittar den i tonåren. Så det är bara att vänta och se för jag tror jag har rätt, och komihåg att varje dag är en ny möjlighet att ändra ditt liv  Vi ses, mat, mat, mat  Maaaaat!  

And you are like  

haha Puss & kram, Sara.  

Av Emma, Bella och Sara - 3 november 2012 22:23

Jaaa vi har filmat våran musikvideo men vi har inte hunnit klippa ihop dem för det blev såhär XD

   

Iallafall vi är normala....ibland ;)

Av Emma, Bella och Sara - 3 november 2012 17:57

Tjaba ! Hur mår alla läsare?


Just nu är vi alla tre med varandra hemma hos Sara och Bella skriver och Emma och Sara vet jag inte vad dom gör just nu xD Vi ska iallafall göra en video som vi lägger upp senare och det kommer bli fett najs ;DDD

Hörs / Bella
                       

Bella · Emma · Sara

Presentation


Två babes på 16 år och den tredje på 17år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards