crazyebs

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma, Bella och Sara - 25 juli 2012 18:24

Hej Sara här :) Våran lilla trio är inte i harmoni just nu om jag säger så... Det är ju snart dags för gymnasiet för oss tre  och det är väll de som gjort den ena besviken på den andra också har den tredje kommit halft i mellan. Jag gillar det inte alls. Visst vi är inte som förr men så är det men vi är ändå vänner och även om jag inte alltid trivs tillsammans med dem och väljer att vara ensam istället för att hänga med på nå annat men sån är jag och de är väll inte så snällt men jag behöver vara ensam ibland annars bryter jag ihop. 

 

Okej jag vet inte men jag tror inte Bella och Emma är sams en? Jag tycker dom är för hård mot varandra Emma tycker inte Bella fattar eller lyssna men samtidigt så får inte Bella säga nå eller vad vet jag jag bara läste några meddelande på Bellas mobil när hon var här jag vill helst hålla mig utanför. Jag är faktiskt lite glad över att Emma gjorde valet hon gjorde för jag var rädd för att jag typ skulle försvinna ut ur det hela. Asså så här var det jag valde samhälle i Edsbyn och Bella och Emma valde hotell och restaurang konditori lärling eller något men sen tacka Emma nej till det utan att berätta för Bella först och bytte till konditori i Gävle som är bättre och då blev Bella såklart besviken. Och bla bla bla...

 

Men de blir nog sams men jag gillar ändå inte att de håller på så som de gör eller gjorde jag har inte koll på det senaste ingen säger något till mig :p Men nu hoppas jag på att de vill och kan komma på fredag då jag fyller 16 så ska jag allt ge dem skoj och kärlek på topp om de nu kan båda kommer bara en så får nog inte den lika mycket kärlek :p haha Vi hörs

 

Och så alla vet så älskar jag både Emma och Bella hur de en ser ut och beter sig så kommer jag inte kunna sluta älska  någon av dem!!!                Alltid! Vad jag en säger!  

Presentation


Två babes på 16 år och den tredje på 17år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards