crazyebs

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

De snygga också jag då...

Av Emma, Bella och Sara - 23 januari 2013 18:17






Hej har redigerat 2 bilder idag på Emma & Bella. Började med Emma så jag har faktiskt skrivit de två dikterna själv men när jag kom till Bella hade jag slut på insperation så på hennes bild tog jag ett citat från google och sen skrev jag dit sista raden. Bilden på Emma blev så himla bra är skit nöjd. Är ju lätt när hon är snygg. Bella du är också snygg men bilden jag ville ha på dig va så mörk så det blev en annan som jag tyckte de var så fin färg på dina ögon också ville jag bara ha färg på ögonen men det gick inte så bra med jag är nöjd ändå. 

   

Det bästa nyheterna som vi alla tre ser fram emot har vi inte nämnt här en men jag kan ju tala om det nu då. Haha jag drar ut på det. Så här är det v. 10 då Bella och jag har sprotlov ska Bella, Emma och jag åka till Egypten tillsammans med min familj. Det ska bli så roligt! 


Jag har alltid varit avundsjuk på andra när jag har varit utomlands för de får ta med vänner eller så har det ett syskon i deras egen ålder. Och nu ska jag också få ha med mina fin fina vänner och nära in på systrar. Bella och Emma är det närmaste jag kommer systrar tror jag. Fast det finns en kompis i min klass som är jätte lik mig våra egna föräldrar tar fel när vi är med  varandra. Lite coolt faktiskt. Men back too Bells och Emmis min nya namn på dem. 


Har ni sätt reklamen när några är på Ica?

 

Tanten säger: Du glömde kortis i maskinis.

(Mannen pratar i mobilen och efter att han tagit kortet..."

Säger mannen: Nej det var bara en suris.


ååå jag älskar reklamen för jag säger ju också massa sånt till folk eller massa är kanske fel ord jag säger mamsen och Bells/Belli och Emmis/Emms/Emmsan ;) hhihihi Inlägget börjar få längd eller hur? Vi ses.   Älskar Bells och jag älskar Emmsan.  

 

Kram, Kram// Sara


 
 
Bella

Bella

23 januari 2013 22:05

Äre töntigt att kommentera sin blogg? :p haha

Iallafall så blev jag hur nöjd som helst med din redigering på min bild Sara. Jag tycker mina ögon blev jättecoola..jag kanske skulle ha öppnat ögonen lite mer bara annars vare nog PERFECTION!

Längtar som en galning!!! Sprutorna tar jag ju inte för kul liksom XD

Älskar smeknamn, seriöst tror inte det finns något smeknamn jag inte gillar. I love them all, it means you think about me and Emma a little bit more than I thought ^^ hihi puss till dig Sara <3

http://beeeeella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma, Bella och Sara - 7 maj 2013 23:09


Idag så fyller en av oss tre brudar år och det är självklart Emma, hon fyller 17 år och jag och Sara träffade henne för ca 5 år sedan. Men för mig så känns det som hon funnits med mig hela livet, du betyder så otroligt mycket för mig och jag hoppas h...

Av Emma, Bella och Sara - 23 mars 2013 19:45

Ja nu har vi ju varit i Egypten..28 feb-7 mars - En vecka i skönaste solen med musik, underhållning, aerobics, snorkling, party och boys :D Bästa veckan i mitt liv iallafall! Såhär såg vi iallafall ut när vi hade kommit fram till flygplatsen i Marsa ...

Av Emma, Bella och Sara - 26 december 2012 16:50

Igår åkte jag och Emma till Sara där vi hade det mysigt med ljus och julklappar. Vi gömde julklappar så vi sedan fick leta :) det var jättekul och jag tror väl att alla blev nöjd med vad de fick ;p iallafall jag =) GOD JUL på er alla! :* ...

Presentation


Två babes på 16 år och den tredje på 17år :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards